måndag 23 mars 2009

Hemma igen


Efter en weekend i Hundfjället, Sälen, är man hemma igen. Det känns som om vi var där längre än torsdag-söndag samtidigt som det kändes som vi var där alldeles för kort tid!

Det var riktigt skönt att vara ute dagarna långa i den friska luften och åka skidor. På kvällen var man helt slut och slocknade som ett ljus =)

Jag skulle inte tacka nej till att vara där en vecka längre, kanske man hade hunnit bli lite grymmare i backen... ;P

För min del är en skidresa om året ett måste, vilket jag hoppas kunna fortsätta med även i framtiden. Det enda jag kan tänka mig vara ett problem är pengarna. Denna gång bjöd mamma mig på allt förutom maten som pappa betalade för - tack så mycket båda två! =)

2 kommentarer:

Ett skönare liv sa...

du har de bra du :)
nästa år måste vi åka alla tjejer :D
kram

NVA sa...

Hehe ja =)
Ja de måste vi verkligen göra!