tisdag 21 april 2009

Härlig vecka

Nu har jag varit sjuk i några dagar, men känner hur halsen börjar ge med sig =) Ska ringa till jobbet och säga att jag e frisk nu, så förhoppningsvis får jag jobba torsdag & fredag (om de är för få).

Imorgon ska jag träffa kära T på söder och fika, hon har äntligen kommit hem från sin 3-4 månader långa resa.. Det ska bli riktigt kul att träffa henne igen! (..och riktigt gott att ta någon kopp cappuccino).

En fågel har viskat i mitt öra att det ska bli fint väder i helgen, och R föreslog att vi skulle träffas hos henne och dricka i solen på fredag. Sedan blir det (troligen) middag och lite rump-shake på stan ;) Hoppas, hoppas, hoppas att M kommer ner från Sala och gör oss sällskap.

På fredag får man pengar, så snart e man "rik" igen ;P

PS. spana in min andra blogg - Hälsan i fokus

Ha en härlig kväll =)

2 kommentarer:

About me... sa...

Heej :D
Kul att du tittade in på min blogg *glad* Kul o se att du har en blogg med hälsan i fokus. Har sj funderat på att skaffa en till för just "träning och kost" :D

Skönt att du mår bättre :)
Stor kram!

Ett skönare liv sa...

härligt!
njut fan inte för mycke i solen, för ja kommer inte förän senare :P
see you then!