fredag 3 april 2009

Nu är det vår, på riktigt!


Jag har precis kommit in från en rask och härlig morgonpromenad och känner mig mycket piggare och väldigt hungrig (frukosten kommer smaka så gott!). Så fort solen tittar fram och värmer ens rygg känns allt så mycket lättare. Man kommer ut ur sitt "skal" och väljer att umgås med vänner, ta promenader, eller bara vara ute istället för att sitta inne och se på TV eller liknande.


Idag ska jag tillbaka till mitt gamla gymnasium och prata om Uppsala Universitet. Jag är lite nervös då det kommer vara 3 klasser åt gången istället för bara en. Men men, det kommer säkert lösa sig =)

2 kommentarer:

Ett skönare liv sa...

aa jag längtar som en tok! kommer ha middagar jämt hahah.. å pyjamaspartyt å inflyttnings fest håller ja på å kollar datum till, de blir grymt :)
om solen stannar kvar så kan vi väl ta en after work nån dag i veckan :)?
kramar <3

NVA sa...

Vad kul! =)
Ja de tycker jag verkligen att vi kan göra!
<3